دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





به کی بگم؟

به کی بگم که دلم خیلی گرفته؟ خدایا آوازم را پیش چه کسی بسرایم؟ خداوندا دلم گرفته اینقدر که اگر گنهی وجود نداشت جانم را فدایت میکردم تا روحم با رسیدن به تو به آرامش برسه.خدااااااااااااااااااااااااااااا جون اینجایی؟ میشنوی؟از طرف همه دلشکسته ها دارم باهات حرف میزنم دلایی که درونش پر از شیشه خردست دلایی که پر از غمه، خدا جون من نگاهم کن دستانم را ببین چگونه و عاشقانه به سمتت دراز کرده ام میخواهم چشمانم را ببندم تا جواب تمام دلای شکسته رو بذاری کف دستم، میخواهم چشمانم را ببندم تا دوای غم دلهای شکسته رو تو دستام ببینم، خداوندا میترسم چشمانم را باز کنم میترسم که خالی باشد خدایا چشمانم را میبندم...123

چشمانم را باز میکنمخالیست خدایاااااااااا دستانم خالیست حالا من برگردم و چه جوابی به دلای شکسته که در انتظار دست پرم هستن بدهم

ولی نه صدایی در گوشم زمزمه میشود(((من همیشه و همیشه با تو و هزارتا دل شکسته دیگه بوده ام، هر زمانی که شیشه دلتون میشکست اولین شیشه تو دستای خودم میرفت تا احساس همدردی و سبکی درونتون ایجاد کنم من هستم فقط کافیست شما هم با من باشید)))

 

آری او همیشه بی منت با ما بوده است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط نفس در 16:34 | |